I LOVE SUSHI LELYSTAD

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1302 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Lelystad. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:20 Overall, the poke bowls I’ve ordered have been good, but occasionally the avocado doesn’t seem fresh and tastes like it may be past its best.
19 jun 2026 om 17:41 Snel bezorgd en nog warm!
18 jun 2026 om 23:58 Snelle levering en een goed pittige spicy pokbol
16 jun 2026 om 18:17 The sushis were delicious and the delivery was very quick!
5 jun 2026 om 21:33 Helaas toch zeewier gekregen terwijl ik aangaf dat ik het niet wilde..
25 mei 2026 om 21:59 De Sushi rijst was hard en proefde niet vers kortom een zware teleurstelling. Dit grapje koste 90 euro
23 mei 2026 om 20:24 de sushi was kapot lekkerr
16 mei 2026 om 7:18 snel bezorgd,lekker eten en wat moet warm zijn is warm. hun soya saus is niet lekker,die moeten verbetteren.
14 mei 2026 om 10:04 Geen vers voedsel