Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Lelystad. Meer weten? Ontdek meer
Romina
21 jun 2026 om 19:20
Overall, the poke bowls I’ve ordered have been good, but occasionally the avocado doesn’t seem fresh and tastes like it may be past its best.
Evelien
19 jun 2026 om 17:41
Snel bezorgd en nog warm!
Chris
18 jun 2026 om 23:58
Snelle levering en een goed pittige spicy pokbol
Magali
16 jun 2026 om 18:17
The sushis were delicious and the delivery was very quick!
Charlotte
5 jun 2026 om 21:33
Helaas toch zeewier gekregen terwijl ik aangaf dat ik het niet wilde..
Esmeralda
25 mei 2026 om 21:59
De Sushi rijst was hard en proefde niet vers kortom een zware teleurstelling. Dit grapje koste 90 euro
Layla
23 mei 2026 om 20:24
de sushi was kapot lekkerr
Veronika
16 mei 2026 om 7:18
snel bezorgd,lekker eten en wat moet warm zijn is warm. hun soya saus is niet lekker,die moeten verbetteren.